Gode historier og engasjerende innhold er veldig effektive markedsføringsverktøy. Vi utarbeider strategi og ideer, skriver innhold og gjennomfører fra A til Å både på nett og papir. Vi i Storybold starter alltid med å danne oss et bilde av verdier, mål og hvem bedriften ønsker å kommunisere med, før vi velger en retning.
Mange kampanjer har som formål å introdusere nye produkter eller tilbud på markedet. For å gjøre dette riktig, må vi se nærmere på målgruppene og hvilke 'gulrøtter' de trolig vil trigge på og hvor vi kan nå dem. Om du skal velge analoge eller digitale kampanjeflater, kommer an på hvor målgruppene dine befinner seg, men her kan du lese om hvorfor direkte reklame gir en helt suveren oppmerksomhet.
Våre pressemeldinger har blitt plukket opp 9 av 10 ganger i ulike kanaler. Innholdet i en god pressemelding er skrevet som en komplett ferdig nyhetsartikkel. Det vedlagte bildet bør også se ut som om det er tatt av en fotojournalist og ikke tilhører en flott katalog.
Nyhetsbrev
Nyhetsbrev må ha et klart mål om hva de skal oppnå og innholdet må gi en god grunn til at folk skal åpne dem. Men først må du skape en grunn til å melde seg på slike utsendelser, Vi kan hjelpe deg med alt dette, samt å skrive fengende innhold til både nyhetsbrevet og landingssiden.
Vi er et innholdsmarkedsføringsbyrå som hjelper deg med kommunikasjonsstrategi, conent marketing, oppsett og målretting på nesten alle mulige digitale flater. Alt fra Google søkeordsannonser, Google Displayannonser og sosiale medier som for eksempel Facebook, Instagram, LinkedIn og Snapchat, til tekster på nettsider og kampanjesider. Les mer her
- Alt
- Animasjon
- Annonsedesign
- Bokdesign
- Design
- Drone
- Film
- Film & foto
- Foto
- Innhold
- Logo og profil
- Magasindesign
- Messe og showroom
- Rapporter
- Uncategorized
- Webdesign