Vi i Reklamebyrået Storybold har lang erfaring med innholdsmarkedsføring (content marketing) og innholdsproduksjon. Våre tekstforfattere leter frem, dramatiserer og publiserer våre kunders innhold og gode historier.
Native ads, eller redaksjonelle annonser om du vil, har klikkrater som er ti ganger høyere enn bannere på samme plassering, og de kan ha lesetider som er lengre enn på redaksjonelle saker. I snitt leses en innholdsbasert annonse i mellom tre og fire minutter. Grunnen er enkel: Vi mennesker elsker nemlig gode historier. Det er derfor innholdsmarkedsføring er et så effektivt virkemiddel. Vi lager tekster og strategisk innhold til webinarer, reklamefilmer, magasiner, artikler, blog, sosiale medier og brosjyrer, kurs og mye annet.
Få gratis bok om innholdsmarkedsføring
I eksemplene nedenfor kan du lese om utgangspunktet, løsningene fra våre innholdsmarkedsførere og om innholdsmarkedsføringens resultater.