Innhold

Våre eksempler på INNHOLDSMARKEDSFØRING

Vi i Reklamebyrået Storybold har lang erfaring med innholdsmarkedsføring og innholdsproduksjon. Vi leter frem, dramatiserer og publiserer våre kunders innhold og gode historier.

Native ads, eller redaksjonelle annonser om du vil, har klikkrater som er ti ganger høyere enn bannere på samme plassering, og de kan ha lesetider som er lengre enn på redaksjonelle saker. I snitt leses en innholdsbasert annonse i mellom tre og fire minutter. Grunnen er enkel: Vi mennesker elsker nemlig gode historier. Det er derfor innholdsmarkedsføring er et så effektivt virkemiddel.

Vil du ta et uforpliktende møte med oss? Send oss en mail på hei@storybold.no

 

I eksemplene nedenfor kan du lese om utgangspunktet for innholdsoppdragene, hvordan våre innholdsprodusenter brukte innholdsmarkedsføring og gode historier for å løse dem, og hvilke resultater vi oppnådde.

Noen tips fra oss i Storybold:

Våre dyktige og hyggelig innholdsteam:

Daglig Inger Marie Spange i Storybold
INGER MARIE
Daglig leder / tekstforfatter

inger.marie@storybold.no
913 40 591

JOHAN
Strategisk rådgiver / tekstforfatter

johan@storybold.no
481 17 888

INGEBORG
Fotograf / tekstforfatter

ingeborg@storybold.no
952 43 205