Holder du hodet kaldt og hjertet varmt når krisen er et faktum?
Snakker du motiverende, tydelig og klart nok til ansatte, kolleger og styret?
Eller hvordan kommuniserer du mot din målgruppe?
Vi vil:
- lære deg beste formuleringer på vanskelige tema (les: dilemma)
- trene deg i krisekommunikasjon
- sørge for at du både evner å håndtere en faktisk krise og samtidig unngå kommunikasjonskrisen
- gi deg noen kommunikasjonsknep du kan bruke i din markedsføring
- vise deg noen smarte verktøy du kan bruke i din kommunikasjonshverdag
– Det er med kommunikasjon som med alt annet: Øvelse gjør mester. Når du hører våre mest erfarne kommunikatører – les: rikspolitikere – kan vi betro deg at ingen - ingen - trener mer enn dem. Og visste du at ingenting er mer utstudert og gjennomtrent enn den improvisasjonen du lot deg imponere av?
Ellen B. Wickstrand
Wickstrand trener og har trent mange fremtredende næringslivsledere i inn- og utland.
Vi gir deg:
- verktøy
- praktisk trening
- velmente råd & vink
– Ingen liker reklame, men alle elsker gode historier. Å bli godt likt er hva nesten all markedsføring handler om. Fordi vi handler av dem vi liker og kjenner godt. For å bli bedre likt, og for å bygge merkevarer, må du fortelle gode historier
Inger Marie Spange
Eier og daglig leder i Storybold AS, et reklamebyrå som har spesialisert seg på å bygge omdømme og markedsføre bedrifter gjennom å fortelle gode historier.
Skreddersydde kurs
Vi vil gi deg noe du kan bruke i din hverdag. Vi inviterer derfor deltagerne til å ta med egne cases for å gjøre øvelsene så tett opp til den faktiske hverdagen som mulig.
Våre kurs har svært begrenset deltagerantall. Årsaken er enkel: Alle skal få mest mulig på kortest mulig tid - størst mulig utbytte rett og slett. Intensiv læring krever fullt fokus fra oss på de få deltagerne vi tilbyr dette. Vi gir også en-til-en kurs.
Introduksjonspris kr 7900 per pers.
Grupper på inntil 6 personer.
For spørsmål eller påmelding send en mail til hei@storybold.no eller ring 91340591.
Trenger du skreddersydde kurs?
Send oss noen ord om hvor skoen trykker, så kan vi lage et passende forslag.
