Parat Medieplan

parat

Parat medieplan

Parat er en partipolitisk arbeidstakerorganisasjon tilsluttet Yrkesorganisasjonens sentralforbund (YS). De har 35 000 medlemmer i alle sektorer i arbeidslivet, og organiserer ansatte i de fleste yrker og bransjer. 

 

Parat ble etablert i januar 2005 gjennom en fusjon mellom Flerfaglig fellesorganisasjon (2fo) og Privatansattes fellesorganisasjon (Prifo). Parat har fire selvstendige underorganisasjoner (Parat Nav, Parat Media, Farmasiforbundet og TshF), og en rekke forskjellige medlemsgrupper.

UTGIVELSESPLAN:

Utgave 

1/2019

2/2019

3/2019

4/2019

Annonsefrist 

1. februar

24. mai

30. august

1. november

Utgivelse

28. feburar

20. juni

26. september

28. november

ANNONSEINFORMASJON:

Type 

Oppslag

Helside

Halvside liggende

Halvside stående

Kvartside liggende

Kvartside stående

Format (mm, b*h) 

420*270 + 3 utfall

210*270 + 3 utfall

181*120

90*238

181*60

90*120

Pris

22 000

12 900

10 300

10 300

8 500

8 500

SPESIALPLASSERING:

Innside omslag: 

Helside 13 900

Bakside: 

Helside 14 750
210*210 + 3 utfall

Alle priser eksklusive MVA.

PRODUKSJON AV ANNONSER:

Vi kan bidra med produksjon av annonser. Pris kr. 245 pr. hvert påbegynte kvarter. 
Faktureres sammen med avtalt annonsebestilling.

Alt bildemateriell burde være 300 dpi for best mulig kvalitet.
 

Ferdig annonsemateriell som sendes oppfordres til å bli sendt i følgende formater: Høyoppløst PDF. 

Kontakt oss for pris på annonsering via nettside, nyhetbrev og/eller sosiale medier.

Spør oss gjerne om pris på samdistribusjon med brosjyre, punktlim eller plastpakket. Her kan du spare mye sammenlignet med tradisjonell portopris

Reklamasjonsretten bortfaller hvis materiellfrist ikke overholdes. 

Reklamasjoner, rettelser og stoppordre må gis skriftlig. 
 
Feil som ikke skyldes kunden selv, rettes og erstattes med ny annonse i påfølge utgave.

Ta en prat med en fra vårt dyktige medierådgivende team:

PER-OLAV
Medierådgiver

per.olav@storybold.no
918 16 012